Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií

Manažment služieb v automobilovom priemysle Bakalárske štúdium

Prihláška
  • Odbor:
    ekonómia a manažment
  • Stupeň vysokoškolského štúdia:
    I. stupeň
  • Forma štúdia:
    denná, externá
  • Štandardná dĺžka štúdia:
    3 roky denná forma, 4 roky externá forma
  • Cena za semester:
    367 € denná forma, 400 € externá forma
  • Študijný program „Manažér služieb v automobilovom priemysle“ prispieva k rozvoju poznania v manažmente, ekonomike a ekonómii, kladie sa dôraz na osvojenie si moderných trendov v manažmente, so špecifickým zameraním na oblasť automobilového priemyslu.

    Absolventi študijného odboru Manažment v študijnom programe „Manažér služieb v automobilovom priemysle“ v 1. stupni štúdia nadobudnú základné poznatky z manažmentu s orientáciou na automobilový priemysel.. Dokážu riadiť skupiny ľudí organizovať prácu v autoservisoch, rýchlo sa prispôsobovať a osvojovať si odvetvové  a sektorové zvláštnosti (vstupy, procesy, výstupy) v sektore automobilového priemyslu, identifikovať a analyzovať riadiace aj vecné problémy v zverenej oblasti, navrhovať a realizovať praktické riešenia s pozitívnym ekonomickým výsledkom. Počas štúdia získajú schopnosť pomocou vhodných metód, postupov a nástrojov sledovať, analyzovať a hodnotiť pôsobenie organizácie podnikajúcej v automobilovom priemysle a jej zložiek v podnikateľskom, inštitucionálnom a spoločenskom prostredí. Majú základné znalosti z manažmentu, personalistiky, marketingu, ekonómie, účtovníctva, štatistiky informatiky, manažmentu kvality, automobilovej techniky, metrológie, technológie v automobilovom priemysle, ktoré dokážu aplikovať v podnikateľskej sfére práve v odvetví automobilového priemyslu. Sú spôsobilí na riešenie čiastkových problémov v systéme riadenia takéhoto typu organizácie.

    Absolvent prvého stupňa vysokoškolského vzdelávania (Bc.) v študijnom programe „Manažér služieb v automobilovom priemysle“ (bakalár – junior manažér) je:

    • schopný prezentovať svoje názory a pracovné návrhy pred tímom spolupracovníkov aj nadriadených,
    • schopný riadiť skupinu ľudí, plánovať, organizovať, koordinovať, motivovať, viesť a kontrolovať prácu pracovnej skupiny v oblasti automobilového priemyslu,
    • schopný uplatňovať psychologické, sociologické, etické prvky pri riadení skupiny ľudí,
    • schopný zastávať odborné pracovné miesto v útvaroch plánovania, ľudských zdrojov, financií, finančno-ekonomických analýz, výroby a logistiky, marketingu, účtovníctva, informatiky a kontroly v oblasti automobilového priemyslu,
    • schopný orientovať sa v širokom kontexte odvetvových, národohospodárskych a politických súvislostí,
    • pripravený študovať na 2. stupni vysokoškolského vzdelávania (Mgr. alebo Ing. - senior manažér).

    Teoretické vedomosti absolventa:

    • porozumie a osvojí si základné pojmy, princípy a metódy teórie manažmentu so zameraním na automobilový priemysel,
    • nadobudne základné poznatky z ekonómie a príbuzných disciplín,
    • získa základné poznatky z psychológie a príbuzných disciplín,
    • osvojí si nevyhnutné právne minimum,
    • získa základné poznatky z oblasti technológie, metrológie, diagnostiky, logistiky a elektroniky motorových vozidiel,

    Praktické schopnosti absolventa:

    • dokáže riadiť skupinu ľudí, plánovať, organizovať, koordinovať, motivovať, viesť a kontrolovať prácu pracovnej skupiny v oblasti automobilového priemyslu,
    • je schopný zastávať odborné pracovné miesto v útvaroch plánovania, ľudských zdrojov, financií, finančno-ekonomických analýz, výroby a logistiky, marketingu, účtovníctva, informatiky a kontroly v oblasti automobilového priemyslu,
    • súbor znalostí a zručností mu umožní uplatniť sa v manažmente služieb v automobilovom priemysle.

    Ďalšie vedomosti a schopnosti absolventa:

    • ovláda prácu s personálnym počítačom a vie používať kancelárske programy,
    • vie prezentovať svoje názory a pracovné návrhy pred tímom spolupracovníkov aj nadriadených v autoservisoch,
    • je schopný orientovať sa v širšom kontexte odvetvových, národohospodárskych a politických súvislostí.